annelik_4 şeker yüklemesi yaptırmıştım ama bende de idrarda glukoz çıktı aksine şeker yuklemesinde çıkmamıştı şekerim yârin sabah 9da doktora gidicem 33. Haftada nasıl şeker testi yaptı acaba bende diyorum aç karnına gidiyim belki açlık şekerine bakar
Sermec27 sizde yazdığıma yorum yapabilir misiniz acaba sizde de böyle birşey oldumu