Arkadaşlar 6.4 haftalık hamileyim, Bugüne kadar çok rahat geçti hiç ağrım olmadı herhangi bir yerimde, Ama dün geceden beri çok şiddetli baş agrilari çekiyorum iki defa parol içtim biraz hafifledi sonra tekrar şiddetlendi ve hala başım ağrıyor benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba acaba neden böyle oluyor anlamadım ?