Mlklm24 Merhabalar bebeğimi bir yerde toplanıyor gibi hissediyorum. Hareketlerinide hep kasıklarımda hissediyorum. Baş aşağı pozisyondaydı en son bu hafta gitmemde. Her şey de normaldi aslında bu bir sorun mu acaba?
Hlnnyldzz Bende 27+4 deyim. Sürekli tuvalete koşuyorum idrarım geldi sandığım için çok can acıtıyor öncedende oluyordu ama 1 haftadır çok daha fazla. Resmen vajinamın üstünde duruyor tepiniyor gibi oturup ağlayasım geliyor
hanifeq Bizde 30 olduk 2 gündür vajinadaydi hareketi çok can yakıyordu hiç kalkmadm yerimden dinlendim biraz daha iyi oldu başı benimde dönmüş muhtemelen ondan