qnlburcu 31 hafta 5 günlük olduk. Sağ bobregimde büyüme var ve 2 hafta sonra büyüme devam ettiyse stent takarız dedi doktor. Böyle bi durum yaşayan var mı? Stent nasıl takılıyor? Bebeğe bi zararı var mı?
Caglaaa qnlburcu nasıl takıldığın hakkında pek bir fikrim yok ama bebeğe zarar vermiyor kuzenıme takıldı doğum yaptıktan 3 ay sonra çıkardılar takarken 2 gün hastanede yattı çıkartırken sabah çıkardılar öğlen taburcu oldu
qnlburcu Ameliyat tarzı bişeyle mi takıldı acaba. Yani herhangi bi operasyonla gebelikten narkoz da verilmiyor diye duydum