Gizem9688
Sen bide doğduktan sonra o koruma içgüdüsünü gör çok başka gerçekten 2 aylıktı adetim bitmişti artık uyuttum dedim abdest alıyim geliyim kılayım daha yeni uyuttum uyanmaz namaza durdum ortasına ağlamaya başladı o ağladıkça bana nasıl sanki bıcak saplıyolar gibi olmuştu sonra düşündüm kendi kendime bizi yaratan rabbim annenin merhametinden daha daha kat kat merhametli kullarına çünkü o yaratmış