Kızlar oğlumdan perşembe günü devlet hastanesi kan aldı tırnaklarında bozulmalar olduğu için vitamin eksikliği vs. Bakılsın diye pazartesi sonuç için gel dediler ama hastane bana uzak ve 31 haftalık hamileyim dolmuşa binip hastaneye gitmem için baya yürümem lazım o gün eşim bizi bırakmıştı ama yarın işi var bırakamam diyo vel hasıl kelam sağlık ocağı bana daha yakın sonuca sağlık ocağı bakıp bişe yazar mı?