Enfal_06 28Fatos28 sancı normal değil o haftalarda özelikle vajinada değil karın kasik bölgelerinde olur ağrı gebelikten kaynaklanıyorsa
SrpYlmz 28Fatos28 vajinada sızlama varsa normal kasıkta adet ağrısı gibi olursa o da normal ama sancı normal değil bı doktorunuza gitmenizi tavsiye ederim Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip eylesin🙏
Sedadvc Enfal_06 Benim de kasıklarımda adet ağrısı gibi oluyor bazen. 18 haftadayim. Normal mi acaba?
Enfal_06 Sedadvc sizin ki normal adet ağrısı gibi olması bende 19+2 yim arada ağrı girip çıkıyor yani ama sancı başka bişey canım adet ağrısı gibi olması normal
Sedadvc Enfal_06 teşekkür ederim. Yarın kontrol var. Soracağım. Çok kafama takılıyor bu. Geçen hafta başladı.