Merhaba kızlar 34. Haftada yada 35. Haftanın başında doğum yapan oldumu varsa sıkıntı olurmu benjm bugün doğuruyorm sa dim 5 dk da bir sancı geldi ve en son ısınma geldi çığlık attım istemsiz nefesim kesildi sanki okdr kötuydumku dedik tamam geliyor ve hastaneye gittik açilmam yokmuş nst de sancı çıkmıyor bu nasıl bir sancidir yalan dolan ama varya inletiyor resmen ne yapicaz baklm bekliyoruz rabbim hayırlısını nasip etsin merak ettiğim başkada söylediğim gibi aydınlatırsanız sevinirim