Selam kizlar ucuncu kez ugruyorum buralara. Dikkatli korunmadigim icin 3.bebegime hamileyim daha cok yeni 6 haftalik kalp atisini duyduk. Her seyi sil bastan yasayacak olmak hamilelik dogum ve sonrasi beni cok endiselendiriyor. Esekligime yanayim😔 biraz icimi dökmek istedim.