Hanımlar burdan alışveriş yapıp memnun kalan var mı mağaza yorumlarına baktım ve neredeyse hep kötü yorumlar vardı beşik araba ana kucağı ve çanta aldım taksitli ödeme yaptık ve taksiti bitince göndereceklerinş söylediler beşiğinkini bitirdik bekliyoruz arabayıda önümüzdeki ay bitiririz büyük ihtimalle ama yorumları görünce bi pişmanlık geldi açıkçası