Merhaba arkadaslar ben 9 yıllık evlıyım bıtane kızım var . 6 yıl sonra hamıle kaldım gınal f ve ovıtrelle catlatma ıgnesı ile ıkıncı denemede hamıle kaldım . Suan kızım 3 yasına az kaldı ve tekrar tedavıye basladım bugun catlatma ıgnemın 7. Gunu. Aranızda ıkıncı cocugu ıcın aynı tedavıyı ugulayan ve basarılı olan varmı acaba 😏