Mercan96 Merhaba kızlar, 20.haftaya girdik ve ben toplamda 3 kilo almışım. Karnımda belirgin şekilde çıkmaya başladı. Eşim bence karnın çok büyüdü diyor. Sizler kaç kilo aldınız, çok mu kilo aldım acaba? İlk gebeliğim bu arada
Sermec27 Mercan96 çok ideal bence ben 22 haftaya kadar 6 kilo almıştım sonra şekerim çıktı diyete başladım 31+1 im 9 haftada 1 buçuk kilo civarı daha almışım 31+1 toplam 7 buçuk kilo civarı aldım yani 🥰
Melllike Mercan96 24.haftama kadar 10 kilo alan ben😳😳 32haftamdayım ve 14kilo aldım. Daha 8 haftam var yinede alırım gibime geliyor. Dikkat etmeye çalışıyorum ama artık ne kadar dikkat edebilirsem.. hayırlısı🤗🤗
Edaacar-ozkan Mercan96 ciddi mi soruyorsunuz 3 kilo çok mu acaba karnınızdan bebek var onun kilosu suyu bebeğin eşi plesantası zaten o kadar ayrıca eşinize ne karnınızın büyümesinden büyücek tabi 30 haftalığım 17 kılo aldım eşim hala çok zayıfsın diyor 🤣 eşiniz sizi motive etsin
Masym34 Mercan96 ben mide bulantısından ilk 5 ay hiç kilo almadım şuan 9. Aya girdim 11 kilo almışım 😂bide 20. Haftalarda aldığınız kilo belli olmaz ki bence gaz şişkinlik vs çok oluyor
Guzelanne56 Mercan96 20. Haftada 76 idim 58 ile hamıle kalmıştım cok güzel kılo alımınız var masallah