Ozgenurglnc Kızlar ne zaman uyurken sol tarafıma dönsem kalbim çarpıntı yapıyor hızlı atıyor gibi gündelik hayatımda da ara ara oluyor sebebi ney acaba daha 7+1 im
Minigiim-vebenn52 Ozgenurglnc hamilelikte nabız yükselmesi çok normal ama senin rahatszı edecek derecede ise sürekli 125 ve üstünde çıkarsa doktor ilaç yazıyor canım önemli o yüzden takip et doktora bildir
niyetimkalpkirmamak Ozgenurglnc bi kardiyoloji yeni görün. Holter takarlar sorun da kalmaz. Dert etme bana olıyor. Hamilelikte oluyormuş ama sen önlem al doktora görün
niyetimkalpkirmamak Ozgenurglnc hiç geçmiyorsa görün doktora ya ı öyle durumda tansiyon ölç 130 ile 140 arası inmiyor normale dönmüyorsa görün.
EceNaz26 Ozgenurglnc cok sık yaşadığım bi durum genelde hemen arkasından tansiyonum düşük çıkıyor. Belki ayni sebepten olabilir
Ozgenurglnc Minigiim-vebenn52 ayın 3 üne randevum var o zaman söylemeyi düşünüyorum çok fazla hissediyorum hızlı hızlı attığını sol tarafıma yatınca
Ozgenurglnc niyetimkalpkirmamak bi doktoruma söyleyeceğim 3 günüm var merak ettim korktum sizlere sorayım dedim
niyetimkalpkirmamak Ozgenurglnc içini rahat tut. Nefes egzersizi yap . Vücudun bebeğe alışmaya çalışıyor. Ağrılar Akıntılar(koku, kaşıntı hariç) Şişkinlik Y yerleşme kanaması Bunlar olacak
Ozgenurglnc niyetimkalpkirmamak olabilir karnım felan çıkmaya başladı şimdiden zaten akıntı vs var yerleşme kanamam hiç olmadı
ssevilmommy Ozgenurglnc 8+5 kalp çarpıntısı bitiriyor beniiiiii helede birşeyler yiyip içtikten sonra