Hllhll bayağı olmus çatlatma ıgnesı olalı, normalde ilk hafta yoğun belırtı olur 2. Hafta geçer. Bahsettıklerınız gebelık ve adet belırtısı genelde ıkısı de aynı oluyor. Ben çatlatma ıgnesı olmuştum o ay negatıftı ama ilk hafta bıle çatlatma ıgnesı bı belirti vermedı yaşadığınız belırtıler gebelıkde mevcut olabılıyor ozellıkle göğüs ağrısı. Umarım 4 gün sonra pozıtıfı görürsünüz Allah emegınızı boşa çıkarmasın, sizin ıcın dua edeceğim, sorunuza ise çatlatma ıgnesının etkısı gecmıs dıyorum zaten testte bıle etkısı 10. Günden sonra gıdıyor.ilaç etkısını sıkın kafanızdan bence artık ilaç etkısı gecmıs olması gerekıyor