EsraArslan81 Merhaba kızlar 15 nisanda dondurulmuş 5. Gün embriyo transferi oldum. 10 gün sonra yani 25 nisanda hcg 63.30 çıktı 2 gün sonra yani bugün tekrarladım. 158.4 çıkmış artış nasıl sizce iyimi korkulacak bi durum varmı. 🥹🥺
Lina_alya_aras EsraArslan81 ikiye katlanmış maşallah bence güzel canım bende o şekilde öğrendim ama benim üçüncü testim fırlamıştı çünkü ikizdi birini kaybettik Allah’a şükür miniğim benimle testi kafana takma inşaallah herşey yolunda olcak ben üçüncü testimde çoook korktum 800 lerde olan test bir anda 5000 lerde çıkınca 🫠
Fatmadali EsraArslan81 canım hayırlı olsun diyim önce ikiye katlanmış olması iyi diye biliyorum bende ama gittin mi tekrar kontrole falan nasıl gidiyor sürecin merak ettim bende emriyolarımdan haber bekliyorum çarşamba günü 5. Gün de dondurulacak transfer beklicem 🥹
KurabiyeninAnnesi123 EsraArslan81 tamam canm kese görünmezse endişelenme değerin kese görünmesi icin az doktorun olumsuz konuşup moralini bozmasn