Lavinya21 MelodyFairy yani gebelik varken çıkarmadığını duydum ama gebelik yokken testte çift çizgi çıktığını ilk defa duydum açıkçası birde gebelik varken testte çıkmamasının sebebide erken yapıldığıydı yani çevremden hiç testin yanılttığı birini görmedim duymadm açıkçası ama bilememde tabi
PinkyJelly İdrar testinde pozitifi görmeden gitmeyin derim. Özeller çok pahalı geçen gün 680 e yaptırdım. Ondan önce medicanaya gitmiştim 1700 lira dedi çıktım hemen yaptırmadan 😅
Lavinya21 MelodyFairy benim reglime ya 6 ya 7 gün vardı valla net hatırlamıyorum ama yaptım onunla öğrendim gebeligimi
Lavinya21 MelodyFairy öyle düşünme kuzum dene istersen ama olumluyuda olumsuzuda sonradan çıkmama ihtimalini düşünerek yap testi eğer şimdi yapacaksan burayada at bakalım merake ettim çok silikte çıksa vardır belki bilemezsin