Hulyalp Tgt Bende kullaniyodum proluton depot igne. Tup bebek oldular en basindan beri 4 gunde bir vurdurdum.
Mevaninannesiii Tgt kanama varmış kese çevresinde canm. Dio ağır kaldırmş olabilirsn sıkıntı stres yapar. Ben temzlk yapınca kanamam oluyo artık yapmicam 🤦🏻♀️
dunyam3105 Tgt benm önce lekelenmem olmuştu progeston içiyordum sonra hematom alanı var dendi düşük tehlikesi varmış sonra iğne de eklendi tedaviye iğneyi vurulduktn 3 gün sonra hematom alanım kaybolmuştu