GizemBeidokhti Merhaba , ilk kızımın doktoru kadındı doğum çıkışı ziyaretinde teşekkür olarak çiçek yaptırmıştık. Erkek doktora ne olabilir ? Ne düşünüyorsunuz? Ebeye hediye verecek misiniz? Gelen hemşirelere para veriyor musunuz bana çok saçma geliyor açıkçası
Minigiim-vebenn52 GizemBeidokhti aman ne vericem dünya kadar para alıyolar zaten onlar bize hediye versin
Yaprakdokumuseverr GizemBeidokhti Bebeği ilk getiren hemşireye annem vermişti. Müjdelik derler. Tamamen içinizden gelmesiyle alakalı. Bence güzel bi gelenek. Empati yaparsanız anlarsınız. Orda amaç para ve miktarı değil. Düşünülmek.
busraltin GizemBeidokhti para vermek saçma garson değil ki bahşiş bırakasın görevlerini yapıyorlar zaten
asell13 GizemBeidokhti doktor erkekde olsa çiçek götürülür diye biliyorum çiçek ve pasta veya tatlı alıp kontrole gelen çok hasta var benim doktoruma denk geliyorum hep
Sevvaldal GizemBeidokhti ilk çocuğumda güzel bir kravat ve tatlı yaptırıp götürmüştük. Şimdi aynı doktorda ikizleri doğurucam inşallah🙏 cuzdan veya kol dugmesi olabilir
Mmeelliikkee GizemBeidokhti doktorum bayandı ama ilk kontrolde çikolatalı kestane şekeri kutusu götürmüştüm bayram üstüydü zaten, başa bir Dr a aile hekimimizdi başka sebepten tebrik olarak temaya ağaç bağışı yapıp ismine sertifikasını muayenesine göndermiştim direk çiçek yerine
Mkblgrlyn GizemBeidokhti eşim oğlumu doğum yaptığımda doktorumuza ve o gün yattığım kattaki hemşirelere baklava vermişti başka da bir şey yapmadık
_almirasmom GizemBeidokhti valla suan kı sezeryanı ma 47 bın tl para vercem bılezıgımı bozdurup bence onlar bana o hastanede dogurdum die ceyrek altın takmalı🤣
Rabiul _almirasmom benim doktorum da 2 hastaneyle anlaşmalı biri 30 bin diğeri 60 bin çok kararsızım hangisini seçeceğim bilmiyorum, bende tam altın isterim 😆
La_Liberte GizemBeidokhti açıkçası doktor çok ekstra bir özen göstermişse ya da devlet hastanesi doktoru olup yine işini hakkıyla yapmışsa, onca hasta bakmasına rağmen güler yüz göstermişse alınsın. Ama özel hastaneler için söyleyeyim zaten olması gerektiği kadar on onbeş dakika muayene ediyorsa. Gereken bilgiyi veriyorsa hiç gerek yok. Özel hastanelere bir sürü para ödüyoruz zaten. Oradaki sağlık çalışanlarına nöbet tutanlara bir tatlı pasta vs ikram edilirse hoş olur. Biz öyle yapmıştık.