Bsrrgl Seysey61 hayırlı vakitte olsun inşallah.🩷 Bizim son 14 ama yarın sezaryen e giriyorum. Sizde benim için dua edin bizde sağlık ile atlatalim.
Seysey61 Serra19 bende normal istiyorum asla sancı yok asla açılma yok kanala bile girmemiş benim kız 😂 9 günde bunların hepsi nasıl olucak bacım düşünmekten kafam patladı
Saliha64 Seysey61 kanala girdiğine dair bişi demediler ki yaa 36. Haftadan beri doğum pozisyonunda olduğunu söylüyorlar başı aşağıda ama iki gündür alt tarafımda baskı hissediyorum bnce kanala girdi artık 🤷
Ayseolcay Son 5 günüm 36 w dan beri 2 cm açıklık ile geziyorum doktorum 41 e kadar bekleyelim dedi 😂 no panik
Saliha64 Seysey61 inşallah hepimiz sağlıkla kavusalim inşallah 🤲 aklıma geldikçe de doğum için egzersizlerden yapıyorum eğilme kalkma ördek yürüyüşü falan faydası olur mu bilmiyorum 🤷 hurma yiyorum birde
Seysey61 Bsrrgl amin inşallah 😍 sizde sağlıkla sıhhatle kavuşun bebişinize inşallah hayırlı evlat olsun
Elanur070717 Benim doktorum eşin önde dedi 34 haftalık hamileyim acaba eş geri gider mi bebek öne gelir mi
Seysey61 Elanur070717 forumda öyle bir şeyler okudum yakınlarda sanki biri düzeldi diyordu ama pek bir bilgim yok konu ile ilgili