gulce_56 Kizlar yaklaşık 9 gündür sabah akşam ishal görüyorum ve tedirginim sağlık ocağına gittim ilaç yazamayiz dediler gebe olduğum için sizce bı acile gidiyim mi
ezeles gulce_56 Yani gitmen iyi olur 9 gündür böyle gezmende sıkıntı nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama kadın doğum hastanesi falan varsa oraya gidebilirsin. Fazla sıvı kaybı olabilir
amayinedeiyiilerledim gulce_56 kullandığınız ilaçları düzenli kullanmayı deneyin. Düzen kayınca ishal olabilir
Kardelenevin gulce_56 NBL probiotic atp 20 şaşe hemen işe yarıyo ben özele gidiyorum doktorum yazmiştı çok iyi geldi
gulce_56 ezeles çok su tüketiyorum günde 3 litre kadar haşlama patates yumurta leblebi yiyorum ama geçmiyor
senanurtn Acil doktorlari gebelere ilac yazamiyor ama dahiliyeden randevu alip giderseniz detayli bakarlar ve ona gore ilac yazabilirler
amayinedeiyiilerledim gulce_56 daha çok antibiyotik düzeni kayınca oluyor. 9 gün uzun bi süre ama. Bence de bi Dr a görünün.
ezeles @gulce_56 Belki barsaklarında bakteri veya enfeksiyon vardır bukadar uzun süredir geçmiyorsa bir görün bebeğinide sıkıntıya düşürebilir. Enfeksiyon ve bakteri bebek için iyi birşey değil.