Kızlar bişey sormak istiyorum
İkinci hamileliğim
Bir kızım var kızımda bel agrısı hiç çekmedim
Şuan 5+5 haftalık yeni hamileyim ama inanızmaz derece belime agrı vuruyor
Sezeryan ile dogum yaptım
Sezeryan dan sonra da bel agrım hiç olmadı kızım 1 yaşında hamile kalınca bel agrım cok artı
Fikri olan varmı bu durumla alakalı