Esrahiramirac Kızlar 31 haftalık hamileyim ama 2 gündür dinmeyen baş ağrım var gözlerime vuruyor artık ne yapmalıyım
Gzmktkl Esrahiramirac Geçmiş olsun canım.. Hafta olarak benden baya yukarıdasın ama benim doktorum parol icmemde bir sakınca görmüyor. Bir de soğuk su, buz ağrıyan kısımlara iyi geliyor. Denemediysen bir dene istersen..
Hsrtbrky Esrahiramirac merhaba geçmiş olsun benimde sürekli baş ağrım var 21+4 haftaligiz parol icmemde bir sakınca olmadığını söylüyorlar ama ben yinede içmiyorum uyumaya çalışıyorum biraz
Zuzu Esrahiramirac canım önce bi tansiyon takibi yap derim.Bütük tansiyonun 14 civarıysa beklemeden doktora görün.Normalse kan akışı yüzünden olabiliyor,ılık duş ve parol alıp dinlenebilirsin ama tansiyona dikkat
KardelenAnnesi Sakin bir müzik ve içtigin suyun içine karanfil at yararını göreceksin. Karanfilin dogal agrı kesici özelliği var
Esrahiramirac Hsrtbrky valla bende kullanmıyorum canım doktorum ağrılarım için kalsiyum vitamin takviyesi yapıyor önermiyor ağrı kesici ama baş ağrısına danamayaz oldum artık benim uyuma gibi bi lüksüm Yok 2 yaşında bi kızım var çünkü ☺☺
Esrahiramirac Zuzu bi bakayım canım ara ara geliyor zaten geldimide gitmiyor 😫😫 bi doğursam diyorum artık zorlaşmaya başladı