Normal canım bunlar yalancı kasılmalar benim iki haftadır nst’de sancılarım çıkıyor minik minik ama tedirgin değilim benim de ilk bebeğim doktorum her seferinde korkmamam gerektiğini söylüyor doğum bir anda başlayan biten bir şey değil çünkü rahat ol derin nefes al pozisyon değişikliği yapınca geçiyor bir de bele doğru masaj yapınca 🙏🏻