Kızlar merhaba. Yarın bebeğimin cinsiyetini ogrenicez 16 haftalık olduk. Suprizli olacak bize ilk teyzesi öğrenecek.ama arkadaşıma 13. Haftada erkek 17 haftada %90 kız dediler 21. Haftada perinatoloji erkek olduğunu söyledi.kafam allak bullak oldu öneriniz nedir net olmasıni sağlamak icin