Benim kızım erken doğduğu için 13 üstü oldugunda yatirmislardi . Çok ağlamıştım o zamanlar şimdi guluyorum o halime . Fototerapi cihazına koyuyorlar o hızlı bir şekilde düşürüyor ertesi gün çıkmıştık . Ama 40 gün geçmemişti sarılık . Bol bol emzirin sütünüz azsa mama verin inşallah hemencecik düşer üzülmeyin