Bizde 6h 3gun olduk henüz doktora gidemedim. iki gündür benimse karin aşağısı kramplarim sürekli uyuma isteyim iştahliligim kayb oldu, ya kötü birşey varsa diye bende endişe ediyorum (( bende su zamana kadar hic mide bulantisi koku hassasiyeti olmadi normalmi kizlar?