Kızlar 14 haftalıkken gittim 2 hafta önce doktora gittim dedi detaylı ultrason için randevu al anca gelir dedi bende 15 gündür her gün girip bakıyordum az önce bildirim geldi randevu var diye cuma güne o zaman 17+1haftalık olacam bir sorun olur mu bakarlar mı kafam karıştı ya ama şuda var benim bebeğim 1 hafta önde gidiyor