Kızlar benim küçüklükten beri kalp carpintim var uzun süredir de olmuyor ama ya doğum sırasında olursa diye çok korkuyorum doktora sordum kalp doktoruna git dedi ama burda da yok Erzurum’a gitmem gerek arabalarda mahf oluyorum hele bu karnımlada hiç gidemem var mı aranızda yaşayan lütfen hayriniza cvplayin