Raabiagundasi Merhabalar az önce peceteye hafif pembe bir leke geldi 10 gün oldu daha reglm biteli yerlesme kanaması olabilir mi daha önce yaşadınız mı böyle bir şey
hyena Raabiagundasi yumurtlama olabilir canım benimde olmuştu hamile kaldığım ay o zamanı değerlendirdik
hyena Raabiagundasi o zaman değerlendir canım benimde ilk defa başıma geldi o ay hamile kaldım bebek istiyorsan bugünü değerlendir
Bir_nazenin01 Ay bende temizleneli 9 gün oldu aybı sizin gibi peçeteye geldi hafif açık pembe şuan yok mesela
Bir_nazenin01 Raabiagundasi bir kere oldu hâlâ yok yaa acaba var mı bir şey bide Mayıs’ın 15 de rahim filmi çekileceğim
Raabiagundasi Bir_nazenin01 bilmiyorum umutlanmak istemiyorum olsaydı testte çıkardı diye düşünüyorum