Benim sezeryan oldugu icin Aralık başı olacak büyük ihtimal 6+2 olduk ama zaman gecmiyorrrr gecmiyorrrr siz ne kadarlık oldunuz ilk kzım nisan doğumlu onda sadece kalın battaniye ve kırklık kıyafet almıştım hepsi yazlık digerlerinin bunda neler alınacak merak ediyorum bide evim sobalıydı cok şükür taşımıyorum 1 2 aya evim bitiyor 💝💝