Merhaba ikiz anneleri sizden bilgi almak istiyorum şuan 34 haftaliga girdik ve iki gündür sancım var adet sancısı gibi cuma kontrol um var ben normal doğum yapıyor um ama bebeklerden biri ters pozisyon da normal doğum yaptığım için doktor sezaryan için gün vermedi sizce normal doğum olmiycak sa doktor dan sezaryan için günmu alsam bana yardımcı olursanız sevinirim 🥰