Aleynaz06 Arkadaşlar merhaba çalışmayan annelere doğum parası veriliyor mu ve ne kadar veriliyor bilginiz varmı?
Poyraz20_ Aleynaz06 ilk çocuğa 300 çocuğa 400 3. Çocuğa 600 veriliyor bide ilk çocuğa süt parası veriliyor 200 TL yada 180
Eko93 Aleynaz06 eşinizin sigortasi varsa bide emzirme odenegi alırsınız o da 850 tl mi neydi galiba en son. 1 defaya mahsus veriliyor
Aleynaz06 Poyraz20_ Bildiğimiz 200 tl mi? gerçekten mi şuan çok şaşırdım.. teşekkür ederim cevabınız için
Esrackc Poyraz20_ hahaaa 300 mü 😂😂 ay ben 500 vereyim de milletle dalga geçmeyi bıraksın bu devlet ya