Bsnrarslan75 evet bende yogun kabızlık vardı ılk gebelıgımde hemoroid olustu dogumdan sonra amelıyat oldum bu ıkıncı gebelık ve ılk zamanlr kefır ıcıyodum magnezyumda ıyı gelıyo kabızlıga bu arada.. bu ıkı uc haftadırda erık yıyorum ve duzenlı hergun tuvalete cıkıyorum acaba erıktenmı dedım denedım harbıden erıkten iyi geldı yanı