Merhaba kızla 39 haftalık hamileyim normal doğum seyrinde ilerliyor fakat şuan sancı ağrı çekmiyorum açılmamın olmasını ne yaparak sağlayabilirim yürüyüş egzersiz dışında yiyecek veya içecek herhangi bir tavsiyeniz varsa ama muhakkak işe yarasın lütfenn ☺️****