gayesblog prima ile hiçbiri kıyaslanamaz, evet pahalı ama hakkını veriyor, diğer bezlerlerde dolmadan çıkarmak zorunda kalıyodum daha çok bez gidiyodu, ya iyi emmiyolar ıslak bırakıyolardı ya pamukları ilk idrarda bile topak topak oluyodu . Prima kupkuru, kaka yapmadılarsa bez dolana kadar beklerdim ben ne pişik ne ıslaklık ne topaklanma yaşamadım hiçbir zaman.