bebikylmz Hanımlar Aranızda Muğla Sıtkı Koçman ünv araştırma hastanesinde doğum yapan memnun kalan yada kalmayan varmı?
Trldyg bebikylmz ben memnundum gayet odaya eşimi ve diğer çocuğumu da aldılar sancıyı beraber çektik. Aynı odada doğum yaptım Doğum sırasında çıkardılar onları sadece odadan bir sorun yaşamadım ☺️