SMZmiracle Sezeryan olan arkadaşlar.ameliyat sonrası kanama kaç gün sürer.? Ve miktarı nasıl olur.? Çokmu olur kanama? Mesela hastaneye bu konuyla ilgili ne götürmeliyiz?
Mommytwice2 SMZmiracle kişiden kişiye değişir benim çok olmadı hastanede iken depend kullandim sanirm eve geçince normal pede gectim benim erken bitti kanama
Efnan-77 SMZmiracle lohusa pesi götür sonra normal pede dönülüyo zaten adet kanından daha hızlı doluyo ped tabi
Seda9507 SMZmiracle benimde çok olmadı. Bende külot bez kullandım. Sonra zaten normal oed yetiyor. Ama bazıları sezaryen sonra da çok sürüyor kanaması. Bence değişiyor kişiden kişiye
umrumdadegil SMZmiracle kişiden kişiye değişir süresi sezaryende kanama daha az ilk günler biraz fazla dpend al yanına rahat oluyor dikiş acımıyor hem
Ezgikurt SMZmiracle hastanede hasta bezi veriyolardi benim ilk dogumumda kilom coktu depent falan alamadim 4 veya 5 gun cok cok hizli oluyo kisiden kisiye degisirmi bilmiyorum sonra gece pedlerini kullanmistim leke lekede olsa 15 veya 20 gun suruyodu
Bebegim3444 SMZmiracle benm ilk 10 gün çok aşırı oldu. Depent kilot bez kullandım sonrasında azaldı damla damla geldi. Kırkım bitmeden adet gördüm.
eceyc314 SMZmiracle ilk üç gün çok yoğundu sonrasında normaldi. Benim 54 gün sürdü ama kanamam. Hiç kesmedi sürekli leke şeklinde de olsa geldi. Sonra 54 günün sonunda bir daha 1 yıl sonra adet oldum