40+4 olduk ve herhangi bir belirtimiz yok sevgili anneler sezeryan da olamıyorum pıhtılaşma problemim var doktorum normal doğurabilirsin sen diyor ( devlet ) 🙄 bekliyoruz aklım hep bebeğim de iyidir heralde ondan gelmiyordur inşallah. Napsam bilemedim özele gitsem 2 dk da sezeryan yapar doktor muhtemelen 🙈 var mı bizim gibi 40 haftanın sonlarında olan anneler neler yapıyorsunuz ?