Aysenur_bkdmr Kızlar 33 + 3 günlük hamileyim ama dünden beri sol karnımın üst tarafında sadece bir yerde acı var bastırınca egilince acıyor hafifte mor gibi normalmidir
Cylnglsn Aysenur_bkdmr benim de sağım öyle morarma yok ama muhtemelen poposunu dayıyor benim ki öyle çünkü
Dmrhzn Bende öyle 33+4 cok ağrıyor taş gibi oluyor karnım hareketleri bu günlerde azaldı kilosu da, 2700 yeri mi daraldı diye mi öyle oldu acaba