Ftmhsyn92 Eylül ayında doğacak bebeğim nasipse , yenidoğan kıyafetlerini kısa kollu mu almalıyım uzun mu tecrübelerinize talibim,kuşadasında yaşıyorum İstanbul’a göre daha sıcak buralar
miamom Ftmhsyn92 izmirde yaşıyorum canım ben de. Normalde eylülde doğum yapmam gerekiyordu ben hazirligimi buna göre yapmıştım. Erken doğum riskim var fakat aldıklarım makul diye düşünüyorum. 6 adet yenidogan zibin 12 adet 3 ay zibin aldım kısa kollu. Askılı hiç almadım. İlk 3-4 ayi için 6 adet uzun kollu zibin da aldım ama onlari evde klima açık olacağı için tek kat giydiririm diye düşünerek aldım. Doğal olarak patikli altlar aldım birkaç tane ama patiksiz de alicaz 3-4 tane. 6 ya da 7 adet uzun kollu ince tulum aldım. Son olarak da dışarıda giymesi için 3-4 parca elbise aldım külotlu çorap bandana babet giydirip çıkarırım dışarı diye. Yenidogan grubu hic almamistim uzun kollu takim ve tulum da 5-6 adet alicam. Sayı belki fazla gelmiş olabilir ama bebeğim çok çok yüksek ihtimalle erken doğacağı için minik olacağını hesaba katarak bu şekilde aldım. İnşallah sağlıkla içlerinde görmek nasip olur 🥰
BebekHrcn Ftmhsyn92 normal hastaneye çıkışa takımları alacağım birkaç parça hastane için 2 tane onunla alacağım onun dışında evde giydirmek için birkaç tane 5′li alacağım ben size Bunları hep kısa kollu tercih ediyorum hangi ayda da olduğunu pek bir önemi yok benim için o konuda sadece üstüne hırka işte yelek tarzı şeyler düşünüyorum hastane çıkışları zaten ince uzun kollu oluyor hızlı bunun üstüne onu giydirip Havva’nın durumuna göre işte üstüne hırka veya tulum gibi bir tık daha kalın şeyler giydirmeyi düşünüyorum Eğer hava soğuk olursa Havalar sıcak olursa daha ince penyeleri almayı düşünüyorum Onun için doğuma giderken çok fazla bir şey almış olmayacağım Havanın durumuna göre alışveriş yapacağım çünkü malum her şey çok çabuk küçülüyor bebeklere alıp giydirememektense doğduktan sonra giyebileceğin şeyleri almayı tercih ediyorum 3 çocuğum olacak Allah nasip kısmet ederse Eylül’de
Damlaozzz Ftmhsyn92 Bize yakınsınız bizede Ağustos ilk haftasında doğum diyor doktor ben mecbur hep kısa kollu aldım İzmir sıcağı malum ama siz kısa almaktansa ince uzun kollu almanız daha iyi gibi sanki tam geçiş ayı oluyor
aysegulalatas Ben yeni doğan uzun kollu alıcam 3 6 aylık olanları kışlık 6 9 aylık olanı da yazlık almayı düşünüyorum
Ftmhsyn92 BebekHrcn Allah evlatlarınıza uzun sağlıklı ömür versin , bebeğinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin,benim de ikinci bebeğim olacak Allah’ın izniyle,diğeri kış bebeğiydi hep kalın almıştım,şimdi doğuma yakın yapayım bende alışverişi o zaman
BebekHrcn Ftmhsyn92 malum Havalar sıcak olması gerekirken soğuk soğuk olması gerekirken sıcak oluyor Çocuklar da çok çabuk büyüdüğü için önceden alınan kıyafetlerin birçoğunu giyemiyorlar iki Çocuğumda da bunu deneyimledim sadece hastane çıkışı ve Dediğim gibi ben zıbınları sürekli kısa kollu tercih ediyorum zıbın alıyorum giderken hastaneye Hastaneden çıkınca iyice 3-5 takım evde oluyor Onun dışında Havanın durumuna göre alışveriş yapıyorum çünkü giymeyecek kıyafetlere para vermek Bana çok saçma geliyor hani biraz müsriflik gibi geliyor Onun için size de öyle tavsiye ederim ben 2 tane 10′lu hastane çıkışı 5 tane de 5′li takım almayı planlıyorum Onun dışında başka hiçbir almayı düşünmüyorum şu an