fatma2041 Bat 24 nisandı . 4 günlük geciktim ama test yapmak için 10 gün geçmesini bekliyorum. Belirti olarak kasık ve bel ağrısı var. 2. Haftada pembe kahverengi lekeler olmuştu. . Var mı benim gibi sabırlı olup bekleyen 🌸🌸
ENOK_0107 fatma2041 İyi dayanıyorsun, bende o sabır yok 😁 4 gün geçmiş ama varsa çıkar diye düşünüyorum. Hatta garanti olsun erken gebelik testiyle net çıkar 🤭 hayırlısı olsun canım 🙏🏻
Sultan-1x fatma2041 benimde 25 nisanda gelmesi gerekiyordu hala yok belirti olarak şiddetli bel ve sırt ağrısı kasık ağrısı var göğüs uçlarım hassas ve göğsüm dolgunlaştı mide bulantımda oluyor bazen ağzıma acısu geliyor gibi🙈 inşallah güzel haberler alırız canım bende bekliyorum daha🤭
Feyzfeyza fatma2041 benim de 3 gün gecikti 1 hafta beklemeyi düşünüyorum test için karın sırt ağrım var bugün tansiyonum da düşük belirti midir bilmiyorum ama :)inşallah isteyen herkesin olur
Dilekulgtt fatma2041 benimde 24 nisanda olmam gerekiyordu olmadim bugun test yaptim normal test negatif cikti acaba erkenmi davrandim bilmiyorum ilk defa bu kadar gecikme yasadim stresede girdim tabi negatif cikinca da
Sultan-1x fatma2041 inşallah canım haberleşelim tabiki 🥰 ben cumaya kadar bekleyebilirsem beklemeyi düşünüyorum 🤭
Sultan-1x fatma2041 bugün gecikmenin 6.günü ama hala gelen giden yok ve testim negatif çıktı erken gebelik testi
fatma2041 Dilekulgtt 10 gün olsun öyle test yapın ben de dolmasını bekliyorum 10 günün. Daha da Adet olmazsak kan veririz
Poyraz20_ Dilekulgtt bnmde 24 Nisan olmam gerekiyordu olmadım 2 gün gectikten snra test yaptım çıktı 3 gün yaptım yine çıktı dün kan tahlili verdim pozitif çıktı bakalim
Arslan_ummu Kızlar benimde 2 gün geçti duramıyorum hiç ağırlarım varda adet ağrısı mı hamilelik mi bilemiyorum yarın test yapsam mı diye düşünüyorum
Dilekulgtt Arslan_ummu bazilarinin 2 3 gun gectikten sonra cikiyormus sonuc ama yaniltabilir de bende oyleyim adet gibi agrilarim var artik olacaksam olayım diyorum beklemek cok zor
Arslan_ummu Dilekulgtt gerçekten öyle ya bende adet ağrısını tam bilmiyorum ama ağrı oluyor ya çıksın diyorum artık yada olayım belirsizlik yoruyor tatil bugün yoksa kan verirdim de