Gokyuzum_g0730 38+1 de doğdu planli sezeryandi ikinci gebelik olduğu icin ama cigerindeki suyu atamamış enfeksiyoda çikti o yüzden kuvezde ama ben iyiyim iki gunde toparladim bugün taburcu olucam normal işlerimi yapabiliyorum hastaneden genel anlamda memnundum temizdi ben tek kaldim odada ama odalar iki kişilik iki kişide kalabilirsin belli olmuyor. Hemşireler flanda iyiyidi doktorumdan da memnundum. şuanlik tek sıkıntımiz bebegimizin kuveze girmesi insallah oda hemen toparlanip cıkıcak.