aysima41 kızlar dün nişanım geldi, bugün uyandığımdan beri şiddetli bel ağrısı çekiyorum ama geçmiyor yani süre tutabileceğim bişiy değil.. ishal başladı ve hafif karın ağrım var doguruyor muyum 😂
Cerenbelis1 aysima41 bunlar doğum başlangıcı belirtisi evet ama o doğum sancısı çok başka asla bildiğimiz bişey değil geldiğinde illaki anlarsınız ve sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız ❤️ bol bol yürüyün çömelip kalkmaya çalışın
GizemBeidokhti aysima41 hiç normal doğum yapmadım ama buradan okuduklarım kadarıyla başlamış galiba , bir avazda kucağınıza alın inşallah💕
Boncukk123 aysima41 doğum gibi gözüküyor canım ☺️ sık sıksa ağrılar durmadan devam ediyorsa dikkatli ol ama bir hastaneye gitsen iyi olur ☺️🌸