Pskmerve Arkadaşlar biz kral bebek odası aldık yatak büyüyen beşik şeklinde 80*180 . Yükseklikten emin olamadık alacağız yatağı da kullanan var mı ?
2727dfne Pskmerve meltem banbino aldım kralın boyu uzun ici standart ama banbino ici geniş boyu ona göre kısa kızım 3 yaşında ve 2 yıl daha rahat yatar tekerlekli olması ayrıca güzel oluyor meltem kaliteli ve güzel tavsiye ederim💝