kızlar idrar toku enfeksiyonu olmuşum doktorum antibiyotik verdi 25 haftalık hamileyim bebeğime zararı olur mu biliyorum olsa doktor vermezdi ama bu gebeliğimde ikinci kez kullanışım olacak benim gibi antibiyotik kullanıp bebeğine bi zararı olmadığını gören var mı birde enfeksiyondan korunmak için neler yapıyorsunuz sürekli sarı akıntım oluyor