Kızlar doktora gittim Kalp atışı duydu üç hafta sonra kontrole gel dedi , eski rutinine dönebilirsin kendini yormayacak şekilde günlük işlerini yapabilirsin ama sakın ağır kaldırma kendini çok fazla yorma dedi . kahverengi akıntıdan korkma ama adet kanaması şeklinde olursa mutlaka acile git dedi . İlişki yasak , bir de folik Asit ilaç başladı .