Ffulya Hamis anneleerrr Aniden ayaklarım şişti…. birsey olur mu ellerimde çok hafif sislik var ama sol ayağım özellikle aşırı aşırı şişti ne yapmaliyim
Ffulya Ffulya 37 hafta 3 günlük hamileyim 😔😔 vu bir anda şişti şu da içiyorum neden oldu bilmiyorum tuzlu da yemedim
Yasemincee26 Ffulya hemen yarın doktora gidin kan verin tansiyon ölçtürün gebelik zehirlenmesi başlanmış olabilir. Arkadaşım bu sebeple gecen hafta 36 haftalık doğum yapmak zorunda kaldı
ygmrerdm Ffulya ödem ve sislikler olur canım benim cok ayakta durunca ayaklarim davul gibi oluyordu hemen yastik üstüne koyup uzaniyordum azda olsa fayda ediyordu
Yasemincee26 Ffulya aynen sabah gidin bize de haber edin iyi düşünelim iyi olsun yine de doğum çantanız vs herşeyinzii hazrlayın
Ffulya ygmrerdm iki ayagim şişiyor du arada ama şimdi tek sol ayağım şiştiuzattim şimdi ayaklarımı umarım geçer sabaha kadar çok teşekkür ediyorum 🙏😔