sevgul43_ Kızlar selam. Bugün duyduğum bir şeyi sormak istiyorum. Dogumhanede doğum uzun sürebiliyor bu süre zarfında yemek en azından sulu.seyler tüketemiyor muyuz? Bana ebeler yiyebiliyorsunuz demişti Lavman falan biseyler anlattılar anlamadım 🤔
YeniGelinMeselesi sevgul43_ devlette bi abla doğum yaptı 18 saat sancı çekmiş normal doğum sadece 1 meyve suyu 1 kek vermişler şimdi 2. Doğumu yaptı ebe demiş yemek ye gel biz burda yiyecek veremiyoruz diye
Newmommyy sevgul43_ normal doğumu bilmiyorm ama sezaryende ilk 5-6 saat sadece su sonra da gaz çıkartana kadar da sadece sıvı şeyler tüketebiliyorsun.