gayesblog benimki 6.4 haftalık daha çok küçük, ilk hamilelikten beri herhangi bir ağrı çekmedim ama dün geceden beri çok şiddetli bir baş ağrısı öldürdü beni ya dün sabah 5 te ve öğlen 1 de parol içtim ilacı içtikten 3 saat sonra ağrım azalıyor sonra daha çok şiddetleniyor sonrada içmedim fazla ilaç almamak için, içinizde benim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba arkadaşlar ? 😞😖