Bahartsc tövbe o nasıl bi doktor öyle 🤔 normal doğurdum hiç pişman değilim. İkinciside normal olacak inşallah 🙏 Rabbim ona göre yaratmış o organı. Öyle olmasa normal Doğum diye bişey olur muydu. Normalden vazgeçmeyin en sağlıklısı, bak bebek de dönmüş zaten o moda girmiştir.😊